KSIĘGA GOŚCI

Komentarze

  1. Tu byłam ja Oren ishi -która czerpie tu kazdego dnia inspiracje do podrózy ! a takze z duzym zniecierpliwieniem oczekuje powrótu ze wzgledu na obiecanego Shahrukh Khan;-)
    bawcie się swietnie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity, choć jeszcze świeży blog. Dziękuję za niego! Czytając posty o podróżach coraz mocniej budzi się we mnie chęć do odbycia przygody życia, odwiedzenia krańca świata. Na razie podróżujemy tylko po Polsce ale czujemy coraz większy niedosyt. Wiem, ze marzenia się spełniają, ja ciesze się z każdej drobnostki i dziękuję Bogu, ze mi ją dał.
    Może i moje marzenia o wielkich podróżach też się spełni.
    Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę ogromnie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ola, że masz taką pasję i ją realizujesz! Bardzo podoba mi się styl Twoich relacji z miejsc, które odwiedzasz. Jest konkretny. Pokazujesz też to, czego nie da się zobaczyć w przewodnikach.
    Powodzenia w Armenii i nie pij za dużo z gościnnymi Ormianami bo istnieje ryzyko, że nie zapamiętasz dobrze tej podróży...

    Pozdrowienia z chłodnej Warszawy
    Marcin Jakubiak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

deforestacja na Borneo

Longhouse - długie domy i "Łowcy Głow"

TANTRA