ZGODNIE Z OBIETNICA...

Komentarze

  1. Kiepsko widac, e tam nie podobaja mi sie te pozdrowienia:):) żartuje, super!!!!:) bardzo bardzo milo mi sie zrobilo !!:). a domki na plazy... hmmm:) tam moglabym zostac na zawsze!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iż mój poprzedni komentarz znikł w niewyjasnionych dotąd okolicznosciach nad czym bardzo ubolewam -pragne ponownie podziekowac !!! ale eksta normalnie jakbyśmy przez chwile (dopóki nas fala jaka nie zmyła) były tam z Wami ;-)
    thx thx thx
    a domki -cudo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))))))))
    Owca wracaj i cho na piwo ;-)

    Krysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracam, wracam... W nd bede juz w domciu. Wpadajcie do mnie!!! mam dla Was najbardziej pstrokate w Indiach blansoletki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

deforestacja na Borneo

Longhouse - długie domy i "Łowcy Głow"

TANTRA