Warszawa - Multimedialny Park Fontann

 
Postanowiłam otworzyć nowy cykl postów o moim mieście - Warszawie. Chyba śmiało mogę napisać, że kocham to miejsce razem z jego wszystkimi zaletami i wadami. Mam świadomość, że Warszawa nie jest idealna i wiele jej brakuje do innych europejskich stolic, ale mimo to bardzo ja sobie cenię i chętnie wracam do domu z każdej wyprawy.

Bardzo chcę przedstawić Warszawę od nieco innej strony. Miasto w ostatnich latach bardzo się zmieniło i sadzę że jej ”stary” obraz został w pamięci wielu osób. Może uda mi się ten obraz trochę zmienić? ZAPRASZAM DO WARSZAWY.


Na całym świecie multimedialne fontanny zachwycają tysiące turystów. W 2011 roku Warszawa wraz ze swoja wodna atrakcją dołączyła do takich miast jak Rzym, Barcelona czy Erewań.


Park usytuowany jest na Podzamczu, na odcinku pomiędzy ulicą Boleść i Kościelną.


Składa się z fontanny głównej o powierzchni 2 200 m2, 2 fontann liniowych o powierzchni łącznej 600 m2 i fontanny (sucha) dla dzieci o powierzchni 140 m2.



 
 
 

Komentarze

  1. piękna ta fontanna !!!
    Ja też ♥ Warszawe

    OdpowiedzUsuń
  2. Super atrakcją. Polecam na koniec spaceru po Starowce.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu taka mala czcionka? :-)
    Ja tam wybredny jestem, ta w Erewaniu bardziej mi sie podobala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe fontanny-mała czcionką :) ale przyznam, że te w Armenii miały swój urok :) i ta piosenka o Erewaniu... A no i pewnie ormiańskie wino kolorowalo trochę pokaz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe fontanny-mała czcionką :) ale przyznam, że te w Armenii miały swój urok :) i ta piosenka o Erewaniu... A no i pewnie ormiańskie wino kolorowalo trochę pokaz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

deforestacja na Borneo

Longhouse - długie domy i "Łowcy Głow"

TANTRA