Kaukaz w moim sercu

Dużo zmian nastąpiło w ostatnich 3 latach mojego życia. Wyjechałam na 6 miesięcy do Gruzji. Tam pracowałam na rzecz najbardziej potrzebujących. Po powrocie firma, w której pracowałam zamknęła się i zamiast szukać kolejnego pracodawcy postanowiłam poświęcić czas dalszej pomocy w Gruzji. Spełniłam także dwa ogromna marzenia podróżnicze:
-  najdalsza podróż (Kamczatka) 
-  najdłuższa podróż (Tajlandia, Laos i Kambodża).
Relacje można czytać na blogu.
 
Jednak czas beztroski musiał się skończyć. Rachunki trzeba płacić i szara rzeczywistość kazała wrócić na stare tory.
 
Nie zmieniły się jednak moje wielkie miłości. Najwspanialsze jest to, że pasję podróży mogłam połączyć z pomocą potrzebującym.
 
Dziś pracuję zawodowo, a po pracy jestem wolontariuszem Fundacji "Serce dla Kaukazu". Mój wolny czas poświęcam dzieciom, biednym rodzinom i starszym, chorym mieszkańcom Kaukazu.
 
 
Postanowiłam na blogu opowiedzieć Wam o tym jak cudowne jest "pomaganie przez podróżowanie".
Relację z mojej Charytatywnej Wyprawy na Kaukaz będziecie mieli okazje przeczytać w najbliższym czasie.
 
Za dwa tygodnie natomiast relacja "na żywo" z Armenii.
 
 
 
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

deforestacja na Borneo

Wielkanoc na Teneryfie II

Longhouse - długie domy i "Łowcy Głow"