Lovina -> Amed -> Gili Air

Wczoraj o godzinie 9:00 rano opuściłyśmy nasz hotel w Lovinie, "Lovina Loca" ->> LINK.  
Serdecznie polecam to miejsce. Super warunki za rozsądne pieniądze.

Gdy dojechałyśmy do Amed  (zamówione w hotelu taxi 150.000 rupii za osobę) okazało się że odpłynęły już wszystkie łodzie na Gili. Postanowiłyśmy więc zostać na noc w miejscowości, która przypominała mi Agonde, moje ulubione miejsce na Goa. 
Amed to wioska z hotelikami i knajpkami, która ciągnie się wzdłuż morza. Pełno tu firm proponujących naukę nurkowania i wyprawy nurkowe.
Sympatycznie i cicho. Nie wiem jak jest poza sezonem ale teraz było naprawdę przyjemnie.
Plaże w Amed mają ciemny kolor, a to dlatego, że są wulkaniczne.

Pierwszy raz udało się wykąpać na Bali, woda była wspaniała :-)

Amed




Dziś rano ruszyłyśmy szybką łodzią na Gili Air. Jak się okazało z Amed nie wypływką państwowe łodzie. Można tu kupić natomiast bilety na prywatne szybkie łodzie, które w ok 1h dopływają na Gili. Cena to 300.000 rupii za os.



Gili to 3 wyspy niedaleko Lomboku.

Gili Trawangan - największa i ponoć najbardziej imprezowa,
Gili Meno - średnia wyspa
Gili Air - najmniejsza i  najbardziej zielona.


Ja wybrałam tą ostatnią.

dy tylko dopłynęłyśmy i zaniosłyśmy plecaki do hotelu ruszyłyśmy na plażę. Na wyspie nie ma wielu turystów. Jest pora deszczowa i część restauracji i hoteli jest nieczynna. Nie zmienia to faktu, że deszcz zaczął padać wieczorem i można było plażować przez większość dnia. Plaża była tylko dla nas.







Komentarze

  1. Jakie wybrałeś ubezpieczenie w podróży?? Ja też podróżuję dość sporo i ostatnio znalazłam na strone https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ super oferty. Jest ich mnóstwo więc może Ci się przyda na pewno znajdziesz idealne ubezpieczenie. Można zakupić je dużo taniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością zależy Ci na tym, aby wybrać jak najbardziej korzystne ubezpieczenie OC, więc bez problemu polecę Ci stronę https://beesafe.pl/kalkulator-oc-ac/ . Na niej bezpośrednio znajdziecie sobie informacje na temat najlepszych i najkorzystniejszych ubezpieczeń. Jestem przekonany, że chętnie sobie skorzystacie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

deforestacja na Borneo

Longhouse - długie domy i "Łowcy Głow"

TANTRA